با بسته شدن تلگرام اخیرا بسیاری از کاربران به واتساپ کوچ کرده اند. برای همین هم ما نحوه عضویت در واتساپ رو برای شما اینجا گذاشته ایم:

چگونه عضو شویم؟

برای این کار دو راه وجود دارد، که نصب اپلیکیشن واتساپ بر روی تلفن همراه بخش ضروری آن است:

استفاده واتساپ در گوشی همراه: در این روش می توانید نرام افزار واتساپ را دانلود نموده و با شماره تماس خود عضو این برنامه شوید. در صورتی که شماره تماس دوستان خود را در گوشی ذخیره کرده باشید و آن ها هم قبلا واتساپ را نصب کرده باشند، در مجموعه دوستان واتساپ شما نمایش داده خواهند شد.

استفاده واتساپ در ویندوز و سیستم: برای استفاده از این امکان لازم است اول واتساپ نسخه های جدید را بر روی گوشی خود نصب کرده باشید. سپس نسخه دسکتاپ را از سایت واتساپ دانلود رایگان کنید. پس از نصب شما می توانید از اجرای همزمان واتساپ هم بر روی گوشی خود و هم بر روی دسکتاپ لذت ببرید.

ایجاد کانال واتساپ:

برای ایجاد کانال در واتساپ هم می توانید ابتدا گروهی در واتساپ تشکیل دهید و سپس آن را به کانال تبدیل کنید. برای این کار پس از تشکیل گروه می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

نرم افزار WhatsApp را باز کنید و وارد گروهی که توسط خودتان ساخته شده است، شوید.
-    حال که به صفحه گروه وارد شدید، روی آی سه نقطه کلیک کنید.
-    روی گزینه Group info کلیک کنید.
-    Group settings را باز کنید.
-    سپس بر روی Send messages کلیک کرده و گزینه Only admins را انتخاب کنید.

بدین ترتیب فقط ادمین ها می توانند در گروه ارسال داشته باشند و حالت کانال را خواهد داشت.


تیم شناور هوشمند کارون واتساپ ,کرده ,کانال ,گوشی ,استفاده ,کلیک ,کلیک کنید ,ایجاد کانال ,کرده باشید ,شماره تماس ,استفاده واتساپ منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود برای شما نماز قضای مرحوم برادرم بهروز میرزایی جدیدترین های اینترنت مدرسه عشق همه چی موجوده تولید و تعمیر مبلمان نقی زاده زبان فارسی - پایگاه مهدوی پایا | Paya313110